Thursday, 9 August 2012

New Entry.

Assalamualaikum w.b.t and salam sejahtera.

WOAH ! It've been a long time since I posted my last entry. Well, dengan sokongan seorang rakan, Fatimah Adreena, I want to tulis-tulis again here in my blog. Sometimes there are some good ideas but I just feel lazy to type. *Ugh Qibah, such a lazy ass* Actually, sincerely, I don't even know how to start. Lmfao. Fail. *Shoot myself*

It's Ramadhan and tonight is the 21st night of Ramadhan. All of us really want to see the Lailatul Qadar. Am I right to say that ? But unluckily, me myself, I do think that I'm not that special to face and experience that malam yang lebih baik daripada seribu bulan.Anyway, we just keep praying for that, not only in Ramadhan but everyday we should pray for it. Mana lah tahu kot-kot nasib baik, jumpa la Lailatul Qadar, InsyaAllah. Okay, selamat menunaikan puasa di bulan Ramadhan dan selamat hari raya aidilfitri ! :D *Puasa pun tak tamat la, Qibah* Hoho.

So, *Dari tadi so tapi main point belom ada* .I just finished my study in Foundation of Life Science in Unimas. So, September ni Qibah will continue my further study at Unimas again, in Resource of Chemistry. *Sedih because my result dapat masuk for medicine but I didnt ask for that course* . But no worries, rezeki Allah ada di mana-mana. Bersyukurlah daripada tak dapat apa-apa kan ? So, Qibah sangat bersabar untuk masuk balik sebab if masuk belajar, nak balik pulak. If dah cuti, nak belajar pulak. Tembak kang ! Haih. Rumah Qibah dari Unimas just 8 minutes tapi -___- *Susah nak explain*  Jadi sekarang Qibah dah ketandusan idea. Nak 'wassalam' tak ? Or belum lagi ? Haha.

Okay. 07th July 2012 yang lepas, Qibah dah selamat jadi tunangan orang *OMAIGAAD QIBAH TAK DAPAT FLIRT LAGI !!* Nope, flirting and be friendly are different actually. Haha. Qibah tak la flirt, just being friendly. Alhamdulillah, I got a best guy in the world. :) There are loads of pictures of that day, but Qibah malas nak upload *MALAS LAGI OKAY TAKE NOTE* Oh, by the way, Qibah tukar nama kat blog sebab Qibah dah membesar jadi seorang gadis yang manis, tak comot macam dulu dah. *Eh, ada pulak..* Then, I selit some of my pictures here kay ? :D 

Me waktu majlis pertunangan. Look so old -__-


 HAHA ! Random pic. Eh ngegeh ! >.<


 Iman and Luqman. My buah hati pengarang jantung. ( Anak kakak ) Hehe


Luqman is a handsome boy !! I love you. Haha. 


Okay, Qibah tak tahu nak cakap apa lagi sedangkan banyak je ideas. Omaigaaad my dad baru je tengok my blog and he was like, " Eh, unnecessary thing la tu. Pergi padam and masuk tido " HAHA. I dont care. Banyak la yang Qibah terlepas nak bagitahu kat blog. Sangat banyak. Dah dekat dekat jugak setahun kan Qibah tak update blog ? Hm. Later, ill be more discipline to update my blog * Ala, first-first je semangat* 
Okay and dont forget to follow me on Twitter @naqibahyakob. TTYL :)

You live your life because of yourself. Not to please others. Wassalam. :)








3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. What a lucky lady u are for getting the best guy in the world. But I've got the best lady in the whole universe!

    ReplyDelete
  3. " This comment has been removed by the author " I wonder what was you saying. Haha. Anyway, mata kitak sik kedak kitak.

    ReplyDelete